Tot en met 30 juni geen voorstellingen en concerten in De Grote Post.
Wat met jullie tickets?

 

 

Liefste publiek,
Theater-, muziek-, circus- en comedyliefhebbers,

 

Het is stil in onze zalen. In blijde verwachting van een medisch vaccin, vragen we ons af of theater, muziek en kunst ook vaccins kunnen zijn? Te merken aan de troost en steun die cultuur, in welke vorm dan ook, ons in deze vreemde tijden biedt, zou dat wel eens kunnen.

Ondanks de versoepeling kan de cultuur- en evenementensector pas vanaf 8 juni nieuwe richtlijnen verwachten. De huidige maatregelen blijven ondertussen gelden en laten met andere woorden voorlopig nog steeds geen voorstellingen en concerten toe. Gezien de onzekere evolutie van het virus en de moeilijke toepasbaarheid van de afstandsregels, uit voorzorg en veiligheid voor ons publiek, artiesten en medewerkers blijven onze zalen en podia tot en met 30 juni leeg.
Op 10 maart speelden we de laatste voorstelling van dit seizoen en rondden zo cultuurseizoen 2019-’20 vroegtijdig af.


Geen voorstellingen of concerten voor 1 september dus. Of we eerder opnieuw bezoekers kunnen verwelkomen in het CultuurCafé of aan het UiTloket, daarvoor wachten we verdere informatie af.

 

  • Kocht je een ticket voor een voorstelling of concert van De Grote Post?


Dan bezorgen we je via e-mail informatie over de geannuleerde of verplaatste voorstellingen en concerten. In dit formulier kun je aangeven wat je met je ticket(s) wenst te doen.

 

We doen een warme oproep aan ons publiek om zoveel mogelijk te kiezen om hun tickets te doneren of, in geval van een verplaatsing, te behouden voor de nieuwe datum.

Wie afziet van een terugbetaling steunt ons rechtstreeks in onze wens om de zwaarst getroffen artiesten, gezelschappen, freelance productiemedewerkers en technici te helpen bij het verder realiseren van hun artistieke plannen.

Zo kunnen we ook na deze crisis genieten van het prikkelend, divers en kwalitatief cultuuraanbod dat jullie in ons huis zo vaak komen zoeken en vinden.

 

Ticketkopers kunnen tot en met 12 juni via een formulier aangeven hoe ze hun bestelling liefst omgezet zien. Vul hier het formulier in.

 

  • Kocht je een ticket voor een activiteit in De Grote Post, maar georganiseerd door een andere organisatie (label ‘te gast’)?

 

‘Te Gast’- voorstellingen zijn voorstellingen van een externe organisator die een zaal in De Grote Post of een andere locatie huurt. Ben jij in het bezit van een ticket van een geannuleerde ‘Te Gast’-voorstelling? Geef dan jouw voorkeuren met betrekking tot je ticket(s) door aan het UiTloket via dit invulformulier, ten laatste op 15 juli 2020. Je kan kiezen voor een terugbetaling of een donatie van je tickets aan de externe organisator in kwestie. Als de voorstelling wordt verplaatst, kan je akkoord gaan met de nieuwe datum.

 

  • Beschik je over een cadeaubon, voucher of coupon van De Grote Post die dreigt te vervallen?

 

Alle bonnen, vouchers en coupons die dreigen te vervallen tussen maart en augustus 2020 blijven geldig tot het einde van het kalenderjaar.

 

  • Wat brengt de toekomst?

Opent het UiTloket gauw opnieuw?
Kunnen we snel weer terecht in het CultuurCafé?
Wanneer kunnen we weer naar een voorstelling of concert in De Grote Post?


We volgen alle evoluties op de voet en nemen wanneer nodig en in overleg, een beslissing. Achter de schermen werken we ondertussen volop aan een kraakverse cultuurkalender 2020-'21 waarmee we hopen jullie in het najaar opnieuw te kunnen verwelkomen.

Volg de updates op www.degrotepost.be/corona voor de meest recente informatie.

 


Blijf je met vragen zitten? We blijven gedurende de volledige periode inkomende e-mails via benieuwd@degrotepost.be opvolgen.

 

Telefonisch zijn we bereikbaar van dinsdag tot en met vrijdag tussen 10:00 en 17:00 op 059 56 85 00.


Wat kan je ondertussen doen om jezelf en anderen te beschermen?

• Beperk je sociale contacten.
• Moet je toch buiten, bewaar dan 1.5 m afstand
• Was je handen vaak en grondig met zeep.


Tip:
Toch een beetje De Grote Post in huis halen? Het CultuurCafé startte enkele weken terug een 'Delivery service’. Je kan telefonisch of per e-mail bestellen. Meer info lees je hier op de website of op de Facebookpagina.


We hopen dat onze gezamenlijke inspanningen ervoor zorgen dat we snel maar veilig opnieuw publiek, liefhebbers en foodies in De Grote Post kunnen verwelkomen. Het gebouw ligt er de afgelopen weken onwezenlijk stil en eenzaam bij. Een vreemd gevoel voor een plek waar met de zeewind anders zoveel creativiteit en activiteit door onze gangen waait. Blijf dus vooral zorg dragen voor jezelf en voor elkaar.

 

 

Team De Grote Post

 

 

Gewijzigde of geannuleerde voorstellingen

Privacy en cookies
Deze website maakt gebruik van cookies om uw gebruikservaring te verbeteren.
Meer info