Algemene voorwaarden

Deze voorwaarden zijn van toepassing op ticketverkoop via deze online website ontworpen door CC De Grote Post vzw. CC De Grote Post vzw biedt tickets te koop aan in opdracht van organisatoren van evenementen. Zij is niet verantwoordelijk voor de inhoud, de opstelling, het verloop, de kwaliteit van de voorstelling, wijzigingen van plaats, datum of prijs, beschikbaarheid, noch voor annulatie van een evenement. De eventuele aansprakelijkheid van CC De Grote Post vzw is dan ook beperkt tot de verkoop en distributie van tickets via deze website.

De persoon die de aankoop doet, wordt als enige koper beschouwd. Enkel hij is gebonden tot de betaling, zelfs wanneer de tickets aan een derde moeten worden geleverd. Tickets mogen in geen geval doorverkocht worden aan derden, evenmin in commerciële relatie aan derden worden overgemaakt. De persoon die de aankoop via deze website doet, aanvaardt hierbij de verkoopsvoorwaarden wanneer de betaling van een bestelling plaatsvindt.

Namaak of een kopie van de tickets onder welke vorm dan ook is verboden en zal juridisch vervolgd worden.

Lees ook onze bepalingen i.v.m. Privacybeleid. Deze maken integraal deel uit van de verkoopsvoorwaarden.

1. Plaatsen van een bestelling

De tickets worden geboekt van het ogenblik van het aanvaarden van uw betaling. U ontvangt een mail van Ogone (betaalinstelling). Na de betaling wordt tevens een bevestigingsmail, met de details van uw boeking, verzonden. Het beheer van deze Ogone account ligt bij het UiTloket Oostende.

Gelieve uw spam of ongewenste mails na te kijken, wanneer u de bevestigingsmail niet ontvangt binnen de dag van uw boeking. Indien u deze niet kan vinden, gelieve zo snel mogelijk contact op te nemen. Mogelijk is er iets verkeerd gelopen tijdens uw boeking.

Indien u ervoor koos de tickets per post toegestuurd te krijgen, wordt hiervoor een verzendkost aangerekend. Die wordt automatisch bij uw bestelling aangevuld. Nadien ontvangt u eveneens een bevestigingsmail. De tickets worden per post toegestuurd. Zie '3. Levering'.

Indien u koos om uw tickets als e-tickets te ontvangen (elektronische tickets die u zelf kan afdrukken), indien deze optie beschikbaar is bij de voorstelling, dan worden de tickets eveneens verzonden als bijlage (PDF) in uw bevestigingsmail.


2. Betaling
Bij betaling met bankkaart, kredietkaart of via de homebankingmogelijkheden van Ogone, is er sprake van onmiddellijke betaling. U ontvangt van Ogone een mail met uw betaalgegevens. Kort daarna ontvangt u tevens onze bevestigingsmail.

Ogone is de betaalinstelling die alle online-verrichtingen controleert en al dan niet bevestigt.

3. Levering
We bieden 2 mogelijkheden aan, met name:

E-ticket
Na uw aanvaarde betaling, krijgt u een bevestigingsmail. De e-tickets zijn beschikbaar onder 'mijn agenda' bij uw persoonlijke account.
Per aangekocht ticket zit een afzonderlijke PDF die u thuis dient af te drukken en mee te brengen naar de toegangscontrole waar de voorstelling plaats zal vinden.

Een e-ticket bevat een QR-code en kan slechts 1 keer gescand worden. Deze is uniek per ticket. Een kopie maken heeft bijgevolg geen zin. Van zodra fraude geconstateerd wordt, zal dit juridisch vervolgd worden.

Voor e-tickets worden geen extra kosten aangerekend.

Om uw e-tickets af te kunnen drukken moet u beschikken over een PDF-reader. Deze software kan u gratis op het internet vinden.

Bij het afdrukken van e-tickets zorgt u voor een duidelijke afdruk (op wit papier). Bij een slechte afdruk kan mogelijks uw QR-code niet ingelezen worden door de scanner.

Het is niet mogelijk is om e-tickets te laten scannen via een smartphone. 

Zelf ophalen
Voor sommige voorstellingen is de mogelijkheid ‘zelf ophalen’ beschikbaar:
wanneer e-tickets niet mogelijk zijn en per post niet meer verzonden kan worden.
Dit is niet standaard als keuze beschikbaar.

U ontvangt na uw aanvaarde betaling een mail van Ogone en daarna een bevestigingsmail met een detail van uw bestelling. In deze mail kunt u de mogelijkheden lezen waar u de tickets kan ophalen.
Dit kan sowieso elke werkdag bij het CC De Grote Post vzw.
UiTloket, gelegen in de Hendrik Serruyslaan 18A, Oostende, is elke dag open van 10u tot 18u. Op zaterdag van 14h tot 18h.. Raadpleeg de website van het UiTloket voor de meest actuele regeling rond feestdagen & uitzonderingen.

4. Terugbetaling
Tickets worden niet terugbetaald, zelfs niet in geval van verlies, schade of diefstal.

Het verzakingsrecht is niet van toepassing aangezien de dienst, c.q. de reservering van tickets, onmiddellijk wordt uitgevoerd. Terugbetaling omwille van niet-opgehaalde tickets of niet-aangekomen tickets via de post is eveneens niet mogelijk.

Verzendkosten worden nooit terugbetaald.

5. Ruil
Tickets kunnen niet geruild worden.

6. Wijzigingen
Indien de organisator/producent de inhoud of de datum van het evenement wijzigt of het evenement annuleert, dan is het de organisator/producent die beslist of en tegen welke voorwaarden tickets en eventuele bijkomende kosten kunnen worden terugbetaald of omgeruild. Afhankelijk van de overeenkomst tussen CC De Grote Post vzw en de organisator/producent zal de terugbetaling of omruiling al dan niet gebeuren via CC De Grote Post vzw.

De klant wordt tijdig op de hoogte gesteld door ofwel de organisator, of door CC De Grote Post vzw van de te volgen procedure.

7. Overzicht kosten

· Reservatiekosten

Het al dan niet aanrekenen van onze reservatiekosten hangt af van organisator tot organisator. Deze worden steeds bij het overzicht, voor uw betaling, aangegeven wanneer dit van toepassing is.
· Verzendkosten

Op e-tickets worden geen kosten aangerekend voor verzending.

· Handlingkosten

De handlingkost is voor voorstellingen georganiseerd door CC De Grote Post vzw inbegrepen in de prijs.


- Tickets verloren

Wanneer u uw tickets verloren bent en deze opnieuw wenst te krijgen, neemt u hiervoor op voorhand contact op met het UiTloket.

E-tickets kunnen gratis opnieuw verzonden worden of via ‘uw account’ op de ticketpagina opgevraagd worden. Daar kunt u een overzicht vinden van uw bestellingen via de ticketwebsite en de e-tickets zelf opnieuw afdrukken. Opgelet, deze zijn slechts 1 keer bruikbaar, zelfs bij meerdere afdrukken. Fraude zal juridisch vervolgd worden.

8. Opvolgen bestelling
Voor informatie over uw bestelling kan u steeds terecht bij het UiTloket Oostende, CC De Grote Post vzw of de organisator/producent zelf. De contactgegevens van het UiTloket & CC De Grote Post vzw kan u op het einde van deze voorwaarden vinden.

9. Klachten
Bij eventuele klachten verzoeken wij u die aangetekend te versturen naar CC De Grote Post vzw (contactgegevens onderaan). Formuleer klaar en duidelijk uw klacht. Geef indien mogelijk zoveel mogelijk gegevens door zoals klantnummer, bevestigingsmail.

10. Algemeen
De verhoudingen tussen de opdrachtgever en CC De Grote Post vzw zijn uitsluitend onderworpen aan de Belgische wetgeving. Bij geschillen zijn enkel de rechtbanken van het arrondissement Brugge bevoegd.

Beide partijen aanvaarden in hun onderlinge relaties uitdrukkelijk e-mail en fax als bewijsmiddel.

De niet-uitoefening door CC De Grote Post vzw van rechten zoals bepaald in deze verkoopsvoorwaarden kan niet beschouwd worden als een afstand van het recht dit wel te doen in de toekomst.

CC De Grote Post vzw heeft het recht deze verkoopsvoorwaarden op elk ogenblik en zonder voorafgaandelijke verwittiging te wijzigen. De datum waarop deze gewijzigde voorwaarden van kracht worden staat steeds vermeld in de titel.

11. Contactgegevens
• CC De Grote Post vzw
Hendrik Serruyslaan 18A
8400 Oostende, Belgium
BTW BE 0843 456 372


059/33.90.00
uit@oostende.be
Openingstijden:
Maandag - vrijdag: 10.00 uur - 18.00 uur
Zaterdag: 14.00 - 18.00 uur

• Uitloket Oostende / Stad Oostende
Vindictivelaan 1
8400 Oostende, Belgium
BTW nummer: BE0207436775

Winkelmandje

U heeft geen voorstellingen in uw winkelmandje.

Er is iets misgegaan met het laden van dit evenement. Probeer het later nogmaals.