Losse tickets

TICKETS KOPEN 

  1. Via de website www.degrotepost.be Met een persoonlijke account kan je 24 uur op 24 online tickets bestellen. Raadpleeg de website voor verdere instructies.
  2. Aan het UiTloket in De Grote Post of aan de balie van Toerisme Oostende Betalen kan contant of met Bancontact.
  3. Aan de deur Het UiTloket opent een uur voor aanvang van iedere voorstelling.

TICKETS RESERVEREN

Telefonisch reserveren kan op het nummer 059 33 90 00 tijdens de openingsuren van het UiTloket. Reserveren via e-mail is niet mogelijk.

Gereserveerde tickets kun je tijdens de openingsuren aan het UiTloket ophalen. Dit kan tot ten laatste 30 minuten voor aanvang van de voorstelling. Ben je later, dan loop je het risico dat de tickets terug in verkoop geplaatst worden.

Onbetaalde reserveringen vervallen automatisch 7 dagen na reservatie.

UiTloket

Het UiTloket bevindt zich in het cultuurcentrum. Hendrik Serruyslaan 18A - 8400 Oostende 059 33 90 00

Openingsuren:

  • Maandag t.e.m. vrijdag van 10 tot 18 uur

  • Zaterdag van 14 tot 18 uur

  • Telkens een uur voor aanvang van iedere voorstelling

  • Gesloten op zon- en feestdagen

Dienst Toerisme Oostende 

Monacoplein 2 - 8400 Oostende 059 70 11 99

Openingsuren:

  • Dagelijks van 10 tot 17.30 uur

  • Juli & augustus van 9 tot 19 uur

  • Ook open op zon- en feestdagen

  • Gesloten op 25.12 en 01.01
     

NIEUW! ZOEKTICKETS

Wanneer een voorstelling is uitverkocht of dreigt uit te verkopen worden een aantal zoektickets in verkoop geplaatst. Een zoekticket garandeert toegang tot de zaal, maar je zitplaats en zichtlijn worden bepaald door de beschikbare plaatsen de avond zelf.

Zoektickets worden verkocht aan -30% op het standaardtarief en zijn enkel verkrijgbaar online.

Pas na verkoop van de zoektickets activeren we de wachtlijst.

UITVERKOCHTE VOORSTELLINGEN

Bij een uitverkochte voorstelling zijn er twee mogelijkheden:

  1. Wachtlijst Bij een uitverkochte voorstelling kun je je op de wachtlijst zetten. Dit kan telefonisch via 059 33 90 00, online op www.degrotepost.be of aan de balie van het UiTloket. Als er een plaats vrijkomt, word je telefonisch gecontacteerd. Vijf dagen voor de voorstelling wordt de wachtlijst afgesloten.
  2. Last minute Vanaf een uur voor de voorstelling kun je je naam ter plaatse aan het loket op een lijst laten zetten. Hoewel we geen plaats kunnen garanderen, bestaat de kans dat er reservaties of plaatsen vrijkomen en je de voorstelling toch zal kunnen bijwonen.

Opgelet! Mensen die zich op de wachtlijst registreerden, hebben niet automatisch recht op een last minute ticket. De wachtlijst en last minute tickets zijn niet van toepassing op voorstellingen met het label ‘Te gast’.

Winkelmandje

U heeft geen voorstellingen in uw winkelmandje.

Er is iets misgegaan met het laden van dit evenement. Probeer het later nogmaals.