Veelgestelde vragen

TICKETS BESTELLEN

Online
Via www.degrotepost.be

UiTloket
Kom naar het UiTloket, Hendrik Serruyslaan 18A, tijdens de openingstijden en neem meteen je tickets mee. Het UiTloket is open van maandag tot vrijdag 10.00 tot 18.00 u. en op zaterdag van 14.00 tot 18.00 u.

Telefonisch
Telefonisch reserveren kan bij het UiTloket tot op de dag zelf tot 18.00 u via het telefoonnummer 059 33 90 00 (bereikbaar op weekdagen tussen 10.00 en 18.00 u. en op zaterdag van 14.00 tot 18.00 u).

Aan de deur
Vanaf 1 uur voor de voorstelling kan je tickets kopen aan het UiTloket in De Grote Post. Ten laatste een half uur voor de voorstelling moeten gereserveerde tickets aan de avondkassa opgehaald en betaald worden. Zo niet kunnen gereserveerde kaarten opnieuw in verkoop gebracht worden.

ONLINE TICKETS BESTELLEN 

Hoe bestel ik tickets online?
Bekijk dit stap-voor-stap filmpje als je voor het eerst tickets bestelt via onze website. 

Wat zijn online de verschillende betaalmethodes?
Je kunt betalen met Bancontact/MisterCash, MasterCard of Visa.

Hoe ontvang ik mijn e-tickets?
Log in op je account en ga naar ‘mijn agenda’. Daar vind je het overzicht van alle voorstellingen die je hebt besteld. Selecteer de voorstelling waarvoor je de tickets wil afprinten en klik op ‘E-ticket’.

Ik vind mijn e-tickets niet terug of ik kan ze niet downloaden
Neem contact op met het UiTloket op 059 33 90 00.

Ik ben mijn tickets verloren of vergeten.
Ga voor de voorstelling langs bij het UiTloket en laat hen weten dat je je tickets verloren of vergeten bent. Ze helpen je graag verder.

PROFIEL AANMAKEN

Hoe maak ik een profiel aan?
Surf naar www.degrotepost.be/mijnaccount of klik op het icoontje  rechtsbovenaan. Klik vervolgens op ‘profiel aanmaken’ en vul het formulier zo volledig mogelijk in. Selecteer ook welke nieuwsbrieven je wil ontvangen. Als je klaar bent, bevestig met de knop ‘account aanmaken’. Je krijgt een e-mail toegestuurd met een bevestigingslink.

Hoe log ik me in?
Surf naar www.degrotepost.be/mijnaccount of klik op het icoontje  rechtsbovenaan. Vul de gebruikersnaam in die je hebt opgegeven bij het aanmaken van je account en het wachtwoord. Klik op inloggen.

Het lukt niet om me in te loggen.
Inloggegevens vergeten? Vul je e-mailadres in bij ‘reset account’. Vervolgens krijg je een mail toegestuurd met een resetcode. Lukt het nog steeds niet om je in te loggen? Neem dan contact op via 059 33 90 00 of via benieuwd@degrotepost.be.

Hoe kan ik mijn profiel verwijderen?
Stuur een mail naar benieuwd@degrotepost.be met je inloggegevens en de reden waarom je je profiel wil verwijderen.

WACHTLIJST/LAST MINUTE

De voorstelling is uitverkocht, wat nu?
Bij uitverkochte voorstellingen zijn er twee mogelijkheden: de wachtlijst of last minute.

Hoe werkt de wachtlijst?
In geval van een uitverkochte voorstelling kun je je op de wachtlijst zetten. Dit kun je doen via de website op de pagina van de voorstelling zelf. Je kunt ook telefoneren naar het nummer 059 33 90 00 of je melden aan de balie van het UiTloket.

Van zodra er een plaats vrijkomt voor de voorstelling word je telefonisch gecontacteerd. Vijf dagen voor de voorstelling wordt de wachtlijst afgesloten.

Hoe werkt de last minute?
Vanaf een uur voor de voorstelling kun je je naam ter plaatse aan het loket op een lijst laten zetten. Hoewel we geen plaats kunnen garanderen, bestaat de kans dat je alsnog de voorstelling zal kunnen bijwonen. Ook bij uitverkochte voorstellingen blijven er vaak een aantal plaatsen beschikbaar per avond.

! Let op: mensen die zich op de wachtlijst registreerden, hebben niet automatisch recht op een last minute ticket. Niet van toepassing op voorstellingen 'te gast'.

AFGELASTE EN VERPLAATSTE VOORSTELLINGEN

De voorstelling waarvoor ik tickets heb, is afgelast. Wat moet ik doen?
Als een voorstelling niet door kan gaan omwille van overmacht door het cultuurcentrum of het gezelschap, dan word je per mail op de hoogte gebracht en gecontacteerd voor de compensatie van je ticket(s).

De voorstelling waarvoor ik tickets heb, is verplaatst. Wat moet ik doen?
Als een voorstelling wordt verplaats omwille van overmacht door het cultuurcentrum of het gezelschap, dan word je per mail op de hoogte gebracht. Als de nieuwe datum niet past, dan word je gecontacteerd voor de compensatie van je ticket(s).

DE GROTE POST MAIL

Hoe schrijf ik me in voor de nieuwsbrief?
Surf naar www.degrotepost.be/nieuwsbrief en geef je e-mailadres op. Je ontvangt een e-mail met daarin een bevestigingslink.

Hoe schrijf ik me uit voor de nieuwsbrief?
Meld je aan via ‘mijn account’. Ga naar communicatievoorkeuren en vink het vakje ‘stuur mij geen nieuwsbrieven meer’ aan.

BEZOEKERS MET BEPERKTE MOBILITEIT

Dien ik een speciaal ticket te bestellen?
Neen, maar neem op voorhand best contact met ons op zodat we een vlotte toegang kunnen garanderen. Meer informatie over de toegankelijkheid van het gebouw vind je hier.

Heeft mijn begeleider ook een ticket nodig?
Begeleiders hebben ook een toegangsticket nodig.

Winkelmandje

U heeft geen voorstellingen in uw winkelmandje.

Privacy en cookies

Deze website maakt gebruik van cookies om uw gebruikservaring te verbeteren.

Meer info

X

Er is iets misgegaan met het laden van dit evenement. Probeer het later nogmaals.