Tarieven & aanvragen

    

   

Contact

Voor iedere vraag m.b.t. het huren van een zaal of het gebruik van De Grote Post voor jouw activiteit kan je van dinsdag tot en met vrijdag bellen naar 059/ 56 85 05 of mailen via onderstaande knop.

Categorieën en tarieven

De tarieven worden bepaald op basis van de categorie waartoe je als organisator behoort en de aard van de activiteit.

 

De Grote Post hanteert vernieuwde zaalhuurtarieven en een aangepaste categorieverdeling voor organisatoren. Deze gaan in voor iedere zaalhuur vanaf 1 september 2019.

 

Bekijk hieronder de respectievelijke infofiches, afhankelijk van de datum van jouw activiteit of evenement.
 

  • Een zaal huren op datum VÓÓR 31 augustus 2019

Bekijk hier tot welke categorie je behoort.

Bekijk hier de tarieven.

  

  • Een zaal huren op datum NA 1 september 2019

Bekijk hier tot welke categorie je behoort.

Bekijk hier de tarieven.

 

Raadpleeg hier het gebruiksreglement.

Een zaal aanvragen

Voor een specifieke vraag m.b.t. het huren van een zaal of het gebruik van De Grote Post voor jouw activiteit kan u mailen via onderstaande knop. We nemen zo snel mogelijk contact met je op.


Je beschikt over alle informatie en wil een zaal aanvragen?

Je hebt een duidelijk idee van de aard van je activiteit en de datum en tijdstip waarop dit zou doorgaan? Stuur dan dit aanvraagformulier ingevuld naar marion.buckens@degrotepost.be.

 

Op basis van dit document contacteren we je met een correcte prijsopgave.

Voor aanvragen voor het seizoen ’18-’19 geldt deze procedure.

Brochure 

 

Privacy en cookies
Deze website maakt gebruik van cookies om uw gebruikservaring te verbeteren.
Meer info